erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Utsikt från soffan

Publicerad 2014-05-06 09:25:19 i Allmänt


Fyra slitna, men ack så tappra hjältar. Ola ringer jobbet och meddelar att han inte kommer till jobbet på några dagar...

Igår vid tvåtiden kom Ola och Lova hem från sjukhuset. Nu har vi sjukstuga hemma. Jag har aldrig varit med om en så aggressiv magsjuka, som Hilda drabbats av. Igår vid 9.30 kom första kaskaden... Sen kom det med jämna mellanrum fram till 01.30. Ca 25-30 ggr blev det nog. Det lilla hon fick i sig kon ut efter ca 10 min. Slitsamt! ...för oss alla!

Vid tvåtiden i natt kände vi oss hjälplösa, så vi ringde 1177 för att höra vad vi skulle göra. 

Vi har väl skrapat ihop 8 h sömn inatt, på tre alltså! Usch! Nu sover Hilda i min famn. Stackars liten! Nu är det bara att hålla tummarna att vi som är över 1 meter klarar oss.

Kommentarer

Postat av: Evelina

Publicerad 2014-05-06 10:49:00

Massa krya-på-er-kramar! <3

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-05-06 13:07:32

Hoppas att ni klarar er och att det värsta är över för tjejerna! Lät inte kul för Hilda alltså, huvva :(

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela