erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Sommarlov!

Publicerad 2014-06-19 22:45:15 i Allmänt

Idag fick Hilda sommarlov! Det var med en vemodig känsla vi lämnade Fröja förskola idag. Sista gången... Efter sommaren börjar Hilda på en ny förskola, i Lugnvik. Knepigt, men samtidigt skönt.

Ikväll firade vi sommarlovet genom att vara ute och leka i det kalla(!) sommarvädret. Vi cyklade till macken, där Hilda ville pumpa däcken på sin cykel. Svårpumpade... Men klart man ställer upp. Härliga unge! :) Till kvällsfikat blev det jordgubbar och glass. 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-06-20 08:44:58

Ja, härliga unge! Nästa vecka.... Då..... Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela