erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Lekotek

Publicerad 2015-03-08 21:00:48 i Allmänt

Efter en föreläsning om gifter i vår vardag har jag börjat "plastbanta" vårt hem. Jag har påbörjat arbetet främst i köket och bland barnens leksaker, vilket inte är helt enkelt. En del är utbytt, men har en hel del kvar..... Jag har hittat en jättebra sida på internet som heter http://lekotek.se


På sidan kan vi läsa: "Vi på Lekotek.se har ett stort fokus på träleksaker. Dessa kommer från flera kända märken som  t.ex. Jabadabado, Kids concept och Bigjigs. Vi jobbar ständigt på att utöka vårt sortiment till att passa vår kundgrupp som vill välja hållbara leksaker som tåls att lekas med. Vi erbjuder även ett växande sortiment inom barnrumsinredning som mätstickor och trämobiler."

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2015-03-13 20:59:28

Vad duktig du är! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela