erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Plötsligt händer det!

Publicerad 2014-06-16 21:46:14 i Allmänt

Ikväll har Lova tagit sina första stapplande steg, på egen hand! Häftigt! Hon börjar bli så stor! :)

Vår andra tös börjar också bli stor. Hon är ju dessutom något större än den lilla. Det sker framsteg på båda håll. Hilda har varit fri från blöja ett tag nu. Skönt! Men idag har hon varit mer intresserad av att använda toaletten än pottan. Underlättar! :)

Idag har vi beställt jobb för att sätta in kamin i huset. Kul!


Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-06-17 07:57:01

Kul! Bra årstid att lära sig gå på oxå:) December är inte lika populärt när alla vinterkläder ska på. Nu kan hon ju vingla runt på gräsmattan, mjukt och mysigt :) (om bara skitvädret slutar förstås!)

Postat av: Ma

Publicerad 2014-06-17 21:18:32

Duktiga tjejer! Mysigt med kamin! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela