erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

2,5 år senare... En fartfylld dag!

Publicerad 2014-06-15 22:57:57 i Allmänt

Idag har det varit en minst sagt fartfylld dag på Östersemsvägen 47. Vi hade bjudit hem vår föräldragrupp. Det var 5 barn i Hildas ålder samt några nytillskott. Kul! Några har jag inte sett på jättelänge. Jag hittade några bilder från ett tidigare inlägg på min blogg. Det var en av våra lunchdater vi hade då barnen var riktigt små, från den 8/2 -12.
Det var lite lugnare att träffas då. Idag var ljudvolymen och energin på topp. De lekte både inne och ute, uppe och nere. Vi åt korv med bröd till lunch och fikade senare. Det verkar som om både vuxna och barn hade en bra dag. Den gick fort! Vi ägnade nästan 5 h tillsammans och ingen av barnen ville gå hem. Hilda var nöjd över att det varit "kalas" hemma och att det varit så många kompisar i vårt hus. Nedan bjuder jag på lite bilder från dagen. Tack för idag alla stora och små! 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2014-06-15 23:13:57

Tack för en jättefin dag. vilka fantastiska barn vi har!

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-06-16 08:29:42

Vad kul! Ni hade en bra föräldragrupp alltså?

Härligt med sådana dagar när barnen blir så nöjda:) och med föräldrar som har barn i samma ålder tar det ju inte direkt slut på samtalsämnen:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela