erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Rabarber

Publicerad 2014-06-13 14:28:47 i Allmänt

Ett av dagens projekt blev att gräva upp en rabarber vi sett i skogskanten en liten bit från huset. Lova hejade i vagnen och Hilda fraktade jord på flaket. :)
Nu är den på plats och jag hoppas den klarar sig. Nu sover tjejerna och karln kom tidigare från jobbet. Mysigt! Vi får snart besök av en kille som ska ge oss offert på att göra om badrummet. Efter det blir det en tur för att kolla på kaminer, då vi redan fått offert på att sätta in en sådan. Idag hade det behövts en sån, då sommaren lyser med sin frånvaro. Brrr... Men vi är på god väg! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-06-14 19:21:44

Syns att du inte kunde komma igår!
Det var faktiskt ännu fler än på kortet som var där.

Jag uppfattade det som att det är spikat vart personalen ska vara. Schemat är inte klart, två stycken skulle sitta en hel dag till veckan. Spännande!

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-06-14 19:22:07

*synd

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela