erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Lova 1 år!

Publicerad 2014-07-06 22:18:24 i Allmänt

I fredags var det ett år sedan jag blev tvåbarnsmamma. Häftigt! Det är ju helt sjukt vad tiden har gått fort! Lova är 1 år nu!
Det var verkligen en toppendag i fredags. Mycket sol, nära & kära, glada ungar, fina presenter till ettåringen och gott fika! Det bästa var att Lova verkade ha en riktigt bra dag och det var huvudsaken!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-07-06 23:16:06

Världens finaste, goaste 1-åring!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela