erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Nyårsafton 2014/15

Publicerad 2014-12-31 21:58:07 i Allmänt

Barnen och lugnet har lagt sig. Jag och Ola sitter i soffan och myser. Det har varit en minst sagt konstig jul med magsjukan från hell... Lova drog igång dagen innan julafton och sen har många andra hakat på. Usch! Nu räknar vi oss som friska, men vi valde att vara hemma och fira nyår med familjen. Så himla mysigt! Vad jag uppskattar att få umgås med min familj och härligt att vara friska igen. Barnen har verkligen tagit "jullov". Idag klev vi upp vid niotiden. Härligt! Sedan blev det pusselbygge i köket under förmiddagen och på eftermiddagen en tur till Ica maxi följt av pippi-marathon i soffan. Ikväll har det bjudits på två olika trerättersmenyer. Njutbart! 

Nu blir det till att försöka hålla sig vaken till 12-slaget. Jag är helnöjd över året som gått och ser fram emot det som kommer! Gott nytt år! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela