erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Fullt upp och grubbeltroll...

Publicerad 2014-08-26 22:29:47 i Allmänt

Här händer det grejer! Idag har vi haft fullt upp, men kvällen avslutades i elljusspåret med familjen. Vi var även ut igår och joggade/promenerade med vagn. Så härligt med dessa fina höstkvällar! Det gäller att passa på att njuta! 

Dagens:
• Hilda skolas in på ny förskola (andra dagen)
• Treårskontroll där hon följde både instruktioner och kurvor. Skönt! 
• Bilen är äntligen tillbaka efter reparation. Vilket ledde till storhandling, då maten sinade här hemma.
• Inköp av brandsläckare då vi fått klartecken om att få elda i kaminen. :)

Annars händer det inte så mycket annat... Eller?!?! 
• Om mindre än två veckor drar badrumsrenoveringen igång... Kul, men tjorvigt och besvärligt med alla beslut!
• Det lutar åt att jag tar ett steg vidare i arbetslivet. Knepigt, ovisst och luddigt än så länge, men hoppas på lite klartecken från morgondagen.

Grubbeltroll lever i mitt huvud, men utvägen på det mesta ser ju riktigt bra ut. 
Såhär hittade jag den här tjejen, efter att hon stolt ropat på sin mamma... "Mamma, jag tränar!" och studsade hejvilt på bollen. Tror hon att hon är odödlig?!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-08-26 23:17:29

Det vill gärna bli bra till slut! Vad gäller Hilda...varför blir jag inte förvånad?!

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-08-27 19:56:21

Väldigt tråkigt tycker jag :(
Vilken förskola är det då? Eller är det ngt annat?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela