erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Midsommarafton 2014

Publicerad 2014-06-20 22:40:32 i Allmänt

Kallt, blåsigt väder gjorde att vi struntade i allt klassiskt midsommarfirande. Vi började dagen med att klä på oss som att det vore november eller februari... Vi packade in oss i bilen och åkte till badhusparken för att leka av oss. Där var vi ensamma på lekplatsen. Sedan åt vi lunch på törners. Där var vi också nästan de enda besökarna. Så lugnt och mysigt! Det blev det en tur på stan i ett tämligen lugnt Östersund. :) Jag köpte en jacka, Ola köpte två par skor och tjejerna fick två filmer. När vi kom hem blev det filmtajm. Härligt att vara inne och kolla på skitvädret ute. Behöver jag säga att vi längtar efter kaminen?! :) jag och Hilda gick ut i trädgården och plockade några fina buketter till middagsdukningen. Vi testade ett nytt recept till middag som blev riktigt gott! Fläskfilé i rosépepparsås... Mmm... Sedan lekte vi massor tills tjejerna skulle sova. 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-06-21 19:23:03

Mysigt!

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-06-21 21:36:48

Låter som en härlig midsommar:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela