erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Gunga blöja...

Publicerad 2014-07-03 15:37:06 i Allmänt

Det är en krävande och rolig period att vara mamma till två små tjejer - en som blir 1 år imorgon och en som blir 3 år nästa månad. Det som slukar energi är deras starka viljor (som inte ens de själva tyglar) och det som är extra roligt är att utbytet mellan de två blir allt större. Så kul att se när de busar. En dag tidigare i veckan skulle de "gunga blöja" (som granntjejerna säger) och det blev ju riktigt poppis! 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-07-05 08:19:56

Goa ungar! Jag kan nästan höra deras skratt. :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela