erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vårvinter

Publicerad 2014-03-21 13:11:39 i Allmänt

Sitter för allra första (och absolut inte sista) gången ute på vår altan. Njuter av att solen värmer. Sååå skönt! En av fördelarna med att ha hus! Ser verkligen fram emot sommaren! 

Idag tog jag och tjejerna bussen till stan. Gick ner till badhusparken och lekte. Det är ju så smidigt att åka buss. Bara att kliva på och efter 7 min är man i stan. Perfekt! Både Hilda och Lova sken ikapp med solen idag. Misstänker att deras mamma gjorde detsamma... :) Vi lekte 1,5 h i badhusparken innan vi gick på Törners för att äta lunch. Jag blir lika imponerad varje gång jag är ute med dessa två. Oerhört duktiga tjejer! 
Lova chillade i en solstol då syrran hade fullt upp med att springa fort.

Det är så kul då jag märker att de har mer och mer utbyte av varandra!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-03-22 09:04:20

Vilka sköna tjejer! Alla tre! Kram på er!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela