erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Som ett brev på posten...

Publicerad 2014-03-24 14:42:48 i Allmänt

Ola är i Skövde den här veckan. Han åkte hemifrån kl 05.15 i morse. Då jag vaknar av tjejerna ser jag att Lova är rödblommig. När jag tar upp henne tycker jag dessutom att hon är varm. En febertussig tjej. Så typiskt att detta kommer då Ola är borta! Vid lunch hade hon 39 grader... Hoppas inte det blir högre! Hon har varit slö och sovit större delen av dagen. Jag och Hilda var ute en sväng på förmiddagen och lekte i det fina vårvintervädret! Byggde en kompis till Hilda. :) 

Kommentarer

Postat av: ma

Publicerad 2014-03-26 13:07:10

Typistk att bli sjuk just nu! Fin snögubbe ny byggt! Krya på er kramar!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela