erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Påskpynt

Publicerad 2014-03-31 22:19:37 i Allmänt

Ligger nu i sängen efter en bra dag. Lova sov rätt så bra natten som var, så jag har känt mig rätt pigg. Jag och brudarna åkte ut på tuppjakt. Lite påskpynt skulle införskaffas. Jag hittade en ny kärlek, i form av en rufsig tupp. :)
Så idag har vi börjat pynta lite grann. Mysigt att göra det då man har hus och barn! :) Hilda tyckte det var jättekul att sätta ut lite kycklingar och tuppar här och där. 

Ikväll har jag varit ute och sprungit. Såå skönt! Jag sprang både längre och fortare än jag tänkt. Så nu ligger jag nöjd i sängen och väntar på att John Blund ska anfalla mig. Natti natti!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-03-31 23:00:32

Vad duktig du är som håller igång och tränar! Kul med nya löparskor! Kram!

Postat av: Ma

Publicerad 2014-03-31 23:00:34

Vad duktig du är som håller igång och tränar! Kul med nya löparskor! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela