erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Njuter av lugnet...

Publicerad 2014-03-26 13:19:21 i Allmänt

Efter en hel del stökande dag som natt med en sjuk Lova är jag rätt så slut... Sitter därför och verkligen njuter av lugnet på altanen, då båda tjejerna sover för tillfället. En sover här ute i en vagn bredvid mig och den andra bäddade ner sig själv idag. Jag var i köket och städade undan efter lunchen. Hilda var någon annanstans och grejade. Men vart?! Det blev så tyst..? Jag går ut i vardagsrummet och hittar henne under "mammas mysfilt" i soffan. Nappen och båda snuttisarna är förstås med. :) Sötnos! Vet inte om hon också håller på att bli tussig... Snorig som bara den idag. Hoppas det inte blir mer än så. 
Lova är inte så mycket piggare än igår, men jag tog med båda tjejerna ut på förmiddagen. Hilda och jag lekte och Lova var mest bara nöjd att sitta i vagnen och titta på oss. Skönt! 

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-03-26 13:58:36

Hoppas att storasyster klarar sig! Molly är oxå snorig men inget mer. Vore ju typiskt om de bytts av.
Hur länge är Ola borta?
Det tar på krafterna när de krånglar på nätterna alltså. Jag passade också på att sitta i solen efter lunchen:)
Kram

Postat av: Ma

Publicerad 2014-03-26 22:28:06

Nu får Lova ta och krya på sig, tusslisa... Hoppas att ni får sova lite mer i natt och att Hilda inte blir sämre. Kram kram!

Postat av: Ma

Publicerad 2014-03-26 22:28:08

Nu får Lova ta och krya på sig, tusslisa... Hoppas att ni får sova lite mer i natt och att Hilda inte blir sämre. Kram kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela