erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Aktiva dagar!

Publicerad 2014-03-10 14:11:50 i Allmänt

Igår var hela familjen på storsjöbadet. Så kul! Hilda var lite avvaktande först, vilket kändes lite märkligt. Var det för länge sedan vi var där?! I slutet åkte hon kana både framåt, bakåt och på mage. Lova älskar att vara i vattnet, precis som syrran!

Idag har jag, Hilda och Lova varit ute på äventyr. Vi tog bussen till stan för att leka i badhusparken. Där träffade vi några bekanta. Hilda tyckte det var kul att leka en stund med "Memi" (Emil). Sedan uträttade vi lite ärenden innan vi åt lunch på törners. En solig, rolig dag (trots blåsten)!
Mina lunchdater

Hilda rustad för våren 

Båda tjejerna slocknade gott i bussen på väg hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela