erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Underbara sommar!!

Publicerad 2014-06-03 22:46:47 i Allmänt

Njuter av det fina vädret med mina småtjejer! Igår var vi ute precis hela dagen. Så härligt! Jag var glad att jag redan fixat en lasagne, så jag slapp gå in och laga nån mat. Då kunde vi istället cykla och möta pappa Ola då han kom från jobbet, medan maten värmdes i ugnen. 
Idag har Hilda varit på förskolan. Första dagen vi provade att vara helt utan blöja även där. Kul att hon blivit så duktig! Det var en stolt tjej som jag hämtade. Hon hade med sig en blomma som hon hade planterat själv, i en kruka hon hade målat! I bilen höll hon sin blomma i famnen och den skulle vara på hennes rum. "Mamma, ja elska min blomma!"
Då Hilda var på förskolan var jag och Lova på Barn- och ungdomsmottagningen på sjukhuset. Återbesök sedan vi var inlagd. En vikt skulle tas och vi skullefå provsvar. Men... De hade slarvat bort proverna, så de fick sticka min tappra lilla tjej idag också.
Nu ska jag sova och hoppas på en fin dag imorgon också! Natti natti! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-06-04 08:08:06

Nämen? Slarvat bort proverna? Hoppas det gick bra att ta proverna igen då

Hur var vikten då, hade hon gått upp ngt?

Vilken stor och duktig tjej! Man ser riktigt hur nöjd hon är över krukan :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela