erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Salong Oscars/Annersa

Publicerad 2014-01-31 11:07:35 i Allmänt

En snöyrig dag som denna passar det bra att vara inne och mysa. Vi har just haft salongen öppen och Hilda har blivit klippt. Det gick jättebra! Jag satte henne framför tvn och startade en barnkammarboken-dvd med sång och dans. Inte ett pip. Skönt! Sen kan jag ju säga att man skyndar sig rätt bra ändå. Man vet ju aldrig bär kunden, i det här fallet, tycker att hon är färdig. ;) Snart öppnar vi lunchrestaurangen, där det kommer serveras delikata våfflor dagen till ära. Ikväll blir det kött på tallriken då renoveringspersonalen kommer. Imorgon ska det tapetseras! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela