erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mysproppar!

Publicerad 2014-01-24 22:21:31 i Allmänt


Det börjar bli så kul att se att Hilda och Lova börjar ha mer och mer utbyte av varandra. Ena stunden kan Hilda springa fram och krama om Lova eller pyssla om henne på olika sätt. Andra sekunden kan hon skrika: "NEJ Oooa!!" och ta bort alla saker som finns framför lillasyster. Hilda är oftast snäll med sin syster och har (peppar peppar) aldrig gjort henne illa. Hilda blir lite frustrerad över att Lova nu tar sig fram dit hon vill, medan Lova verkar överlycklig av samma anledning! 

Det var så mysigt ikväll då jag sa till Lova att hon skulle komma till mamma och jag sträckte armarna mot henne. Hon kämpade och drog sig fram till mig. Lycka för både mor och dotter då hon kom fram!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-01-27 13:56:58

Visst är det härligt:)

Mina har ju börjat busa och skratten som kommer då gör ju en ganska lycklig och nöjd :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela