erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Energisk, intensiv, nyfiken, envis, nöjd och sprudlande glad!

Publicerad 2014-01-23 22:41:50 i Allmänt

Det händer mycket med vår yngsta lilla tös just nu. Vi ser mer och mer hennes personlighet.

I förrgår knäckte hon koden hur hon kan ta sig framåt. Idag har det gått rätt fort. Så nu är lugnet passé! 

Idag upptäckte vi att första tanden spruckit igenom. Så nu blir det spännande att se om hon kommer vara snäll med sin mor...

Nu har hon dessutom blivit så stor att hon sitter med vid bordet då vi äter. Och hon äter också. 2 ggr per dag får hon gröt just nu. Idag gick det riktigt bra för henne att äta. Kul!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-01-24 07:29:49

Duktig tjej!!! Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela