erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Drömmer och fixar.

Publicerad 2014-01-18 21:37:42 i Allmänt

Idag hade vi barnvakt till Hilda, så vi passade på att åka iväg och kolla tapeter och grejer till huset. Vi hittade de tapeter vi vill ha och köpte en del på plats och beställde några på internet, för bättre pris. Vi kollade även på kaminer och vi blev ännu mera sugna på att sätta in en i huset. Efter detta åkte vi iväg och köpte en liten present till Hilda som har namnsdag idag. Vi avslutade vår tur genom en mysig fika på Svenssons kafé, innan vi åkte hem till Hilda och hennes farmor. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela