erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Min stora lilla tjej!

Publicerad 2014-02-06 14:15:46 i Allmänt

Igår skrev jag om Hilda - min lilla stora tjej. Idag blir det några rader om min andra lilla skatt - Lova. Det går undan då det gäller Lova, som redan är drygt 7 månader. Hon är ivrig, energisk (som sin syster), envis, nyfiken och sprudlande glad (för det mesta). Hon har kommit in i en social period, då hon klagar så fort hon blir lämnad ensam. Hon ålar fram och det går med en jäkla fart om hon får syn på nåt spännande. Lova ålar efter en och vill gärna komma upp i famnen och mysa. Hoppgungan är också en favorit! Där kan hon ju precis som storasyster hoppa, hoppa och hoppa! Hon har börjat äta lite "vanlig" mat. Gillar gröt, banan, plommon, rån och älskar apelsin! Två små tänder har spruckit igenom, så tandborsten är i munnen minst en gång om dagen. "Pratar" massor och den största idolen är helt klart storasyster Hilda, som följs med blicken var hon än är!

Så glad över att just jag fick bli mamma till mina tjejer! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-02-06 14:21:14

Lik storasyster på sista bilden!

Postat av: Ma

Publicerad 2014-02-06 19:51:39

Lille söt!

Postat av: Anneli

Publicerad 2014-02-07 16:42:40

Vilken sötis.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela