erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Kul med pyssel!

Publicerad 2014-02-26 14:50:18 i Allmänt

Vad kul det är att fixa och dona här hemma! Idag fick jag de efterlängtade korten med posten. Jag har satt in några av de i en ram, tillsammans med lite rester som blev över av fondtapeten i hallen uppe. Det blev precis så som jag önskade! Jag satte upp den på väggen, så nu vill jag påstå att hallen uppe är klar! 


Till helgen har jag en efterlängtad date med min kärlek! Vi ska äta lunch på Ikea! Hahaha... Nä, men vi ska lämna barnen hos momma och moffa och åka till Ikea och handla en del. Huvudsyftet är att handla möbler till Lovas, nu ganska tomma, rum. Det ska bli så kul! Mysigt att få åka iväg bara Ola och jag också, så det känns nästan som en date! ;)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-02-26 21:33:31

Vad bra det blir och vad kul att åka på Ikea bara ni två!
Vill göra det oxå, måste bara få tummen ur.
Bara att plocka ut fondtapeten om det blir ett tredje barn:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela