erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En lyckad dag

Publicerad 2014-02-11 21:59:13 i Allmänt

Vaknade av att Hilda sjöng nån blandning av Blinka lilla stjärna och Lilla snigel. Härligt! Då momma och moffa skulle lämna på förskolan idag skyndade jag mig upp för att försöka bevara Hildas trallande humör! Jag och Lova åkte förbi mitt jobb för att snacka strunt och lämna lite fika. Sen vidare till chefen för lönesamtal. Hämta Hilda. Båda töserna sov länge ute i vagnen. Tvätt, lek, matlagning. Vi åt mycket god blodpudding med keso och lingonsylt.  Mmm! Allt har gått riktigt bra! Efter kvällsfikat var det på med pyjamasar, borsta tänder och upp till Hildas säng för att läsa. Mysigt! Sen vidare med Lova för en "nattmacka". Båda somnade på stört och sedan har jag legat i soffan i min ensamhet och njutit av lugnet. Dags att sova nu, man vet ju aldrig vad tjejerna har för plan för natten. ;) 

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-02-12 06:56:03

Duktiga tjejer! Hoppas veckan fortsätter så. Kram till er!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela