erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

På tiden?!

Publicerad 2014-04-02 13:49:58 i Allmänt

Min nuvarande cykel, som för tillfället har punktering på däcket, fick jag då jag gick i åk 5. Den är alltså 18-19 år eller nåt. Helt otroligt egentligen! Idag tog jag mig i kragen och gjorde en chansning. Jag beställde en ny cykel på internet. Jag ser verkligen fram emot att få hem den. :) Spännande och jag hoppas att den är lika fin som den ser ut!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-04-02 17:19:47

Ja du är vågad du, men den ser jättefin ut. Fint med en röd cykel!!!

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-04-03 19:27:28

Haha, min cykel som jag hade fick jag när jag fyllde 11 år. Krille har alltid klagat på den men jag har tyckt det funkat :p i födelsedagspresent i höstas fick jag en cykel av honom. Undrar varför?
Skönt att höra att det finns flera som jag :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela