erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Min familj

Publicerad 2014-04-22 19:08:12 i Allmänt


Jag har haft fantastiskt mysiga dagar med min familj under påskhelgen. Idag återgick vi till vardagen. Johan och Ale åkte tillbaka till Göteborg. Ola började jobba igen. Tyvärr i Sydafrika den här veckan, så han åkte redan 05.15 imorse. Nä, fel av mig. Imorgon återgår vi till vardagen... Vi har ju haft finbesök idag. Först Johan och Ale (innan de åkte) och sedan kom min mormor hit. Så kul att hon är så pigg nu, trots sin ålder på drygt 91 år.

Lill-Gertie och Stor-Gertie - en åldersskillnad på drygt 90 år!

Kommentarer

Postat av: tia Ale

Publicerad 2014-04-22 21:18:43

Puss!

Postat av: Ma

Publicerad 2014-04-23 19:12:44

Vilken fantastiskt fin familj jag har! Lycka!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela