erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Hon drog iväg till Blåkulla?!

Publicerad 2014-04-16 08:20:02 i Allmänt

Min stora tjej börjar verkligen bli stor! Idag skulle de ha påskfest på förskolan och Hilda tyckte det var kul att få klä ut sig till påskkärring. Hilda är en tjej som gillar rutiner och vill helst inte ha några stora förändringar. Så igår peppade jag henne att de skulle få klä ut sig på förskolan och vi provmålade oss faktiskt igår, både hon och jag. :) Idag ville hon gärna måla sig och klä sig som en påskkärring. Kul!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-04-16 22:36:49

Vilken fin påskkärring!

Postat av: Ma

Publicerad 2014-04-17 08:15:09

Ja, den allra finaste påskkärringen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela