erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En händelserik helg!

Publicerad 2014-04-13 21:07:53 i Allmänt

Fredagen var det dags för en så kallad "vardagsmiddag" igen. Den här gången blev det en fredag då alla var så upptagna under veckan. Vi var i Bringåsen och blev bjudna på en riktigt god hamburgertallrik och créme brule till efterrätt. Då Viljar fyllt 1 år hade vi förstås med oss ett paket.
Lördagen var vi och provade ut en bilstol till Lova (som vi sedan beställde på nätet), vi röjde i trädgården, klippte äntligen ner de risiga buskarna (både ölandstok och rosenbuskar), vi bakade blåbärsbullar och nöt- & mandelfria biskvier samt att vi hade en riktigt mysig kväll hemma med familjen. 
Idag (söndag) har vi fortsatt att röja i trädgården. Bort med allt risigt ris till majbrasan. Skönt! Vi har varit ute på lekplatsen och lekt med en massa barn i området. Mitt på dagen åkte vi till mina föräldrar i Lit för att sova över till imorgon, för då kommer det hantverkare till oss som ska fixa iordning vårt duschrum på nedervåningen. Spännande!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2014-04-13 22:52:48

Spännande att se framöver hur det egentligen ser ut på eran tomt... Kul att jag blev frisk så ni kunde komma.

Postat av: Ma

Publicerad 2014-04-13 22:52:49

Spännande att se framöver hur det egentligen ser ut på eran tomt... Kul att jag blev frisk så ni kunde komma.

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-04-15 21:54:09

Beställde ni från lekmer?
Är ju betydligt bättre priser där oftast på bilbarnstolar:)
Hört att vi får varsin i-pad när vi börjar jobba igen?!:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela