erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vilken skillnad!

Publicerad 2013-09-19 08:02:36 i Allmänt

Morgonen känns så mycket bättre då Hilda ger en kram, en blötpuss på munnen och glatt säger "hedå mamma!" i dörröppningen... Förra veckan var det två armar som sträckte sig mot en, tårar och "mammaaa, mammaaa!!" som var det sista jag såg/hörde innan jag stängde dörren. 

Det är inte lätt att vara liten. Viktigt att komma ihåg att lilla Hilda fortfarande är liten... Bara 2 år ju. Och då är förändringar inte så enkelt att tampas med. En lillasyster är en STOR förändring!




Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-09-20 19:23:06

Precis, det är mkt för dem att bearbeta!
Mollys "bearbetningsperiod" kom några veckor
efter Tuva anlänt :)
Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela