erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Flyttpackar

Publicerad 2013-10-14 13:44:19 i Allmänt

Imorgon får vi tillträde till vårt hus. Det känns så himla spännande! En hektisk tid väntar och vi packar så mycket grejer som vi bara kan innan vi kan göra nåt annat. På listan står en trapprenovering, lite tapetsering, packa ner och packa upp, själva flytten i sig, en del inköp m.m. Samtidigt ska ju vardagen rulla på som vanligt... Som sagt, de kommande två veckorna ska det hinnas med väldigt mycket! En sak som vi slipper är flyttstädet. Det har han som ska flytta in i lägenheten efter oss, frivilligt tagit på sig. Tack för det!

Hilda hjälper gärna mamma att flyttpacka, vilket är skönt då hon faktiskt är till hjälp! Minst en kartong per dag har vi som plan. 




Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-10-14 21:09:34

Hilda- vilken stor tjej! Spännande tid framöver. Kul!

Postat av: Evelina

Publicerad 2013-10-16 12:51:01

Duktiga lilla tjejen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela