erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En fantastisk höst!

Publicerad 2013-10-23 13:46:22 i Allmänt

Östersund visar sig från sin bästa sida idag. Helt underbart höstväder. Den här hösten har vi verkligen varit bortskämda med fint höstväder! Så skönt! 

Jag och Lova promenerade till Bvc idag för att få en OK-stämpel i rumpan och det gick finemang! Passade på att vara på öppna förskolan och surra med en massa trevliga mammor, innan vi hämtade Hilda! Sen åter en promenad hemåt i det fina vädret! 


Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela