erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Det finns inget dåligt väder..?

Publicerad 2013-10-24 14:04:34 i Allmänt

Jo, det tycker jag nog att det gör. Men att ha bra utrustning gör att det kan vara behagligt att vara ute i lite halvruggigt väder i alla fall. Idag drog vi över regnskyddet på vagnen då vi var på väg från förskolan. Då blir det ju som en koja, vilket Hilda gillar! Tror Lova också trivdes där hon låg. Det enda som saknades var en plats till mamma i kojan. ;) 


Lägligt hämtade vi ut ett paket vi fått med posten idag. Det var ett fodrat regnställ, till Hilda, som jag köpt på Tradera. 111 kr inkl frakt! Bra att kunna köpa begagnade bra grejer till ett bra pris!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-10-28 08:11:15

Det är ju så bra! Speciellt sådana klädesplagg, går ju tex att lämna på förskolan när det är extra kladdigt och kallt väder :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela