erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Vad mycket vi har framför oss!

Publicerad 2013-05-05 12:36:19 i

Våren är här! Jag har 2 arbetsdagar kvar (för den här gången)... Nu väntar ett "nytt" liv. Spännande!

I helgen är jag och Hilda med momma och moffa, då Ola är i Skövde och jobbar. Idag har vi varit ute på gården och lekt. Så himla mysigt! Längtan efter ett eget hus blir allt starkare... Här bjuder jag på lite bilder från dagens aktiviteter.

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-05-13 15:25:15

Hälsa Hilda att det blir lek på gården till helgen igen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela