erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

"Tittis babaaa!"

Publicerad 2013-05-16 07:26:04 i

Idag badar vi Snuttis. Så skönt att Hilda har två och att hon accepterar att de måste bada ibland. Nu var det läge, då lejonsnuttisen inte hade den ljuvligaste doften precis. Så den fick sig en omgång igår. Idag är det tigerns tur.

Idag mår vi bättre på Bergsgatan, efter en bra natt. Det behövde vi efter Hildas febertopp. Hon var riktigt skruttig och jag hoppas att det gick över så fort som det verkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela