erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Maj - vilken sommarmånad!

Publicerad 2013-05-31 09:42:00 i

Njuter av sommar och sol! Maj har bjudit på riktigt härligt sommarväder!

Mycket händer, som vanligt...

- Jag och Ola har varit en helg på Storhogna högfjällshotell och tagit hand om varandra lite extra.
- Vi har planterat i trädgårdslandet på torpet.
- Morsdag och födelsedag har firats! Lucky me! :)
- Vi far runt och kollar på husvisningar och drömmer oss bort.
- Magen växer och det är 37 dagar kvar till beräknad ankomst. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela