erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Kvalitetstid med dotra mi!

Publicerad 2013-05-08 12:53:26 i

Första dagen med graviditetspenning... Knepigt, men så himla skönt! Just nu sitter jag i solen på balkongen och njuter av en kopp kaffe och lite glass med hjortronsylt. Hilda ligger och sover i vagnen.

Idag fick Hilda vara ledig med mig och vi har haft en kanonmysig förmiddag. Då pappan i huset drog på jobbet tog vi en långfrukost och planerade dagen. Sedan klädde vi på oss och var ute i badhusparken och lekte redan vid nio. :) Tomt, men Hilda var helnöjd. Sprang från den ena aktiviteten till den andra utan någon som helst väntetid. ;) Därefter blev det en tur på stan som innebar lite shopping och lunch på törners.

Det är så kul att Hilda är så stor att man kan börja umgås med henne på ett helt annat sätt. Är så lycklig att jag har henne! Nu är det vila som gäller för två nöjda tjejer här på Bergsgatan.

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-05-13 15:29:13

Passa på att njuta av ledigheten nu, för snart blir det inte så mycket tid att vila på. Ta väl hand om dig! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela