erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Sångsamling såhär på kvällskvisten?

Publicerad 2013-06-01 21:17:06 i

Ikväll nattade vi Hilda som vanligt, satte oss i soffan och misstänkte att hon somnade på en gång, då det blev helt tyst... Men efter en stund drog hon igång med att sjunga "lilla snigel" för full hals. Sen var det nån annan sång. Jag och Ola funderade vad som hände där inne, men tillslut blev det tyst. Jag smög in och kikade om hon somnat. Fattade först inte var Hilda var... Såg att nåt var på kudden, men det var inte Hilda. Där satt delar av hennes gosedjur uppradade. Misstänker att hon haft sångsamling med dessa innan hon slumrade till. Sötunge! :)

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-06-01 21:43:50

Vad gulligt!!:) hur ska ni göra med spjälsängen?
Vart ska bäbisen sova?:)

Postat av: Erika

Publicerad 2013-06-01 21:57:07

Ja, jag tyckte det var så gulligt att ett blogginlägg var på sin plats. :) Den yngsta i huset kommer börja med att sova i en vagga, sen får vi se hur vi gör. :) Först nu när Hilda sover bra på nätterna som man känner att en vanlig säng kanske skulle funka. Annars är jag rädd att hon kommer lämna sin säng... Hon sover ju aldrig hos oss nu. Vi får se hur det blir.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela