erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Likheter

Publicerad 2013-07-09 22:06:14 i Allmänt

Efter att min mamma läst min blogg, skickade hon mig några bilder. Hon tänkte på dessa då hon såg bilderna jag lagt ut på mina döttrar. Ser ni några likheter?!

Jag och min bror, för 29 år sedan. Åldersskillnad knappt 3 år.

Hilda och Lova, de senaste dagarna. Åldersskillnad knappt 2 år.


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-07-11 08:24:51

Vad kul att bloggen fortfarande är igång trots nytillskottet :)

Postat av: Evelina

Publicerad 2013-07-11 08:26:37

Evelina var det som skrev kommentaren ovan :)

Postat av: Erika

Publicerad 2013-07-11 14:08:46

Jag vill ju dela med mig av allt det fantastiska jag får uppleva! :) /Världens mest stolta mamma!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela