erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Besök

Publicerad 2013-07-19 21:21:02 i Allmänt

Nu har vi börjat få lite besök av folk som vill komma hit och träffa oss och vårt lilla tillskott. Tjejerna har blir bortskämda av "mostrarna" som varit hit. Idag var dessutom söt-Viljar här på besök. Kan det månne vara en blivande svärson? Jag sa åt honom att han själv får välja vilken tös han vill ha, men Hilda har redan lagt in en stöt. ;)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-07-21 22:43:56

Heja Hilda!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela