erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Sjukstuga på Bergsgatan

Publicerad 2013-02-07 20:33:48 i

Då jag hämtade Hilda i måndags märkte jag att det inte var helt ok med henne... Det visade sig att hon åkte på en dunderförkylning, så från tisdag har vi varit hemma och pysslat om oss.

Dessa dagar har bjudit på jobbiga (typiskt att Ola är i Skövde den här veckan!) stunder, men också en hel del mysiga sådana. Vi har försökt aktivera oss så gott vi orkat. Bakat, målat, läst böcker, myst och lekt. Ikväll har Hildas momma och moffa varit här. Tror både jag och Hilda tyckte det var kul att träffa några andra. ;) Imorgon kommer Hildas farmor förbi.

Bjuder på lite bilder från de senaste dagarna:

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2013-02-16 07:35:58

Vad skönt att Hilda kryat på sig. Mommas lilla go! Kram på er!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela