erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Nyårsafton 2013/2014

Publicerad 2013-12-31 23:46:50 i Allmänt

Oj, drygt en kvart till tolvslaget och jag är vaken! I år har jag bestämt att vara med vid tolvslaget. :) Jag har haft ett toppenår! Många stora förändringar. Lova kom till världen och vi blev med hus! 

Om några dagar blir Lova 6 månader och Hilda är snart 2,5 år... Vilka stora tjejer jag har! 

Gott nytt år från oss!

Kommentarer

Postat av: Lisa

Publicerad 2014-01-01 15:31:26

Gott nytt år!

Jag hade inte heller ställt mig i den kön. Helt otroligt att så många gjorde det!:)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela