erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Nu är det jul igen!

Publicerad 2013-12-09 22:15:27 i Allmänt

Ikväll har vi pyntat granen. Så himla mysigt! Hilda trivdes med att pyssla på med kulorna i granen. Kul!
Tidigare idag tog jag kort på Lova (på samma sätt som jag gjorde med Hilda hennes första jul). Hon är så himla go min lilla tomtenissa! Om Hilda hade velat vara med hade jag tagit kort på våda tjejerna. Men Hilda ville inte! 


Kommentarer

Postat av: Mq

Publicerad 2013-12-10 22:40:10

Årets sötaste tomte!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela