erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Julafton idag?

Publicerad 2013-12-11 13:53:54 i Allmänt

Då jag nu bor fyra km från stan och är allt som oftast med två små töser, kan jag säga att min garderob inte är så vidare värst uppdaterad. Orken, tiden och lusten att pallra sig iväg finns oftast inte. Om man mot förmodan kommer in i en klädbutik kan man ge sig sjutton på att i klädpåsen, som man har med sig ut är det kläder som är allt för små för mig, typ strl 74 och 92 eller nåt... Därför tänkte jag prova något nytt förra veckan. Jag beställde kläder från Halens. Och observera, det var bara till mig! Idag fick jag paketet! Rena julafton, då plagg efter plagg passade utmärkt. Tre tunikor, en klänning och ett nattlinne (som jag snabbt kan dra på då Lova ska byta rum och jag ev ska kuta upp om nätterna). Inget returneras - allt passade! Och billigt var det också. 418 kr kan jag stå ut med! :) 

Igår var det förresten också lite mamma-julafton. Jag unnade mig att, tro det eller ej, åka på Granngården(?) och köpa ett par riktigt varma skor! De hade kostat 1599 kr och var nu nedsatt till 599 kr. Toppen! Nu slipper jag förhoppningsvis frysa om tårna i vinter! :)

Kommentarer

Postat av: anka pärson

Publicerad 2013-12-11 20:34:44

Men gu så tjusigt!! Bra köp där! :)

Postat av: Ma

Publicerad 2013-12-13 00:10:21

Så fina kläder och skor! Jätteroligt! Ser fram emot lite mannekängande. Kram!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela