erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Mys med Hilda

Publicerad 2012-11-15 18:46:20 i

Ikväll myser jag och Hilda. Pappa Ola är iväg och träffar lite kollegor. Just nu latar jag mig på en filt på golvet och Hilda rumlar runt lite överallt. Hon springer förbi lite då och då. ;) Klättrar, myser och springer en liten tur... Härliga unge!

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-11-24 23:07:03

Ja, härliga ungar! Kram på er!

Postat av: Evelina

Publicerad 2012-12-19 21:54:20

Fina ni är.
Saknar dig!!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela