erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Fullspäckat schema!

Publicerad 2012-03-14 21:59:45 i Allmänt

Den här veckan händer det oerhört mycket. Ola är på vift med jobbet, så att då måste jag och Hilda se till att roa oss ordentligt på egen hand.

I måndags var mammorna och barnen i föräldragruppen här och hälsade på oss. En riktigt lyckad dag! Lunch, skitsnack och babymys!

Tisdagen var vi på öppna förskolan. Det var många som var där, vilket var kul! Hilda hade knappt sovit innan, så jag väntade mig att hon skulle bli trött och gnällig. Men tji fick jag. Hon skrämde undan tröttheten och sken som den lilla sol hon allt som oftast är! =)

       

Idag åkte vi till Lit, redan kl 08.30 och kom inte hem förrän 19.30. En heldag helt enkelt! Vi hälsade på hos min mormor och hos mina föräldrar. Det känns så kul att min mormor är så pass pigg igen. Runt jul var hon allt annat än pigg, men hon har verkligen återhämtat sig och kommit tillbaka till den mormor hon är! Sen blir hon ju snäppet piggare så fort hon får träffa Hilda. Så glad att hon får uppleva det här! =)

       

Imorgon börjar andra kursen i babysimmet. Det ser vi verkligen fram emot. Ska bli spännande att börja dyka med Hilda. Tror att det kommer att gå finemang. Hon är ju ett litet vattendjur! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-03-14 22:23:49

Roligt att få rå om er lite. Det är inte bara gammelmormor som blir piggare av att träffa Hilda - även mormor blir det. Tänk vad vi fått skratta idag! Bästa vitaminkicken!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela