erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Babysim!

Publicerad 2012-03-22 16:23:23 i Allmänt

Torsdagar är en av våra favoritdagar! Då står babysim på schemat. Idag var dessutom pappa Ola med oss och badade. Kul! Nu har vi dessutom börjat dyka. Hilda är riktigt duktig och det verkar som hon tycker det går bra att vara under vatten.

                           

             

       

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-03-22 18:36:54

Vilken duktig tjej!

Postat av: Sara

Publicerad 2012-03-22 19:41:35

Duktig liten tjej och så härligt det ser ut =)

Postat av: Sandra Berglin

Publicerad 2012-03-25 01:39:38

Så söt hon är!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela