erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Husliga veckan!

Publicerad 2012-06-08 10:32:27 i Allmänt

Efter förra helgen fick jag nog lite extra energi. Varje morgon den här veckan har jag pysslat och donat med någonting medan Hilda lekt innan förmiddagsvilan. Har känt mig riktigt huslig. Lagat mat till Hilda, bakat bröd och i morse blev det morotsplättar (tänkt till Hilda som plockmat).

            

Något annat som också gjort att jag känt mig huslig den här veckan, är att mina örter börjat gro! Persilja, dill, gräslök, timjan och basilika. Jag önskar att jag hade en liten trädgård!

                         

Medan mamma Erika donar och pysslar på gör Hilda detsamma... Idag hade hon gjort en inventering av hennes klädlådor samtidigt som hon läste böcker. Duktig tjej! ;)

         

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-06-08 18:15:15

Ja, Hilda verkar ha lika mysigt som sin mamma. Vad duktiga ni är! Kram

Postat av: Carro

Publicerad 2012-06-14 16:05:53

Kan hon ha ärvt lite gener från moster Madde när det kommer till att sortera kläder? :)

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela