erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

En spännande helg!

Publicerad 2012-06-01 08:52:15 i Allmänt

Snart är helgen här! Jag och Ola ska åka iväg och bara rå om varandra och Hilda ska få tillbringa helgen hos momma och moffa. Det ska blir spännande att se hur det går. För mig blir det de två första nätterna som jag är ifrån Hilda. Vi har ju haft barnvakt vid flertal tillfällen och det har gått kanonbra, så jag är inte speciellt orolig. =)

Häromdagen reste sig Hilda för första gången utan stöd. Hon har en tämligen knepig stil, precis som ålningstekniken hon kör med. =) Hon står som på ena knät med det andra upp och sen ställer hon sig rakt upp. Duktiga tjej! Så det känns bra att vi faktiskt hittat ett par fungerande skor till lillskruttan våran. Frågan är hur mycket de kommer att användas, men det kan vara bra om hon är ute och kravlar/stapplar fram i fuktigt gräs i sommar.

       

                                                 Hildas små tuffa skor i strl 19

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela