erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Jämtland har finbesök!

Publicerad 2012-07-14 09:27:43 i Allmänt

Senaste tiden har vi njutit av finbesöket som anlänt Jämtland och som kommer att förgylla fjälluften i 10 dagar till! Det är min bror och hans fru som kommit upp från Göteborg och vi har sett till att träffa dem så mycket som möjligt, då vi inte ses så ofta annars. Hilda njuter av tillvaron och myser med morbror och tía.

För en och en halv vecka sedan tog hon sitt första steg och nu övar hon mest hela tiden. Hennes rekord är ca 15 steg nu. Kul! =) I Lit har hon övat utomhus med min gamla "läragå-vagn", för det är svårt att inte ha nåt stöd då underlaget är så ojämnt. 

Vi har även besökt "mommamomma", för att ge henne lite energi. =) Både Hilda och min mormor blir jätteglada av att få ses. Nedan bjuder jag på ett "bild-regn" från den senaste tiden. Hilda blir mer och mer en myspropp och vill kramas och pussas en hel del! =)

        

                


        

        

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-07-14 10:41:17

Åh, vilka roliga och fina, bilder! Kram på er!

Postat av: Sandra B

Publicerad 2012-07-18 01:33:54

Jätte fina bilder Erika! Hilda är en sötis, ett litet charmtroll! Hoppas ni får en fortsatt bra sommar! Kram

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela