erikao

Jag är en trettioårig tvåbarnsmor, som delar med mig av det som händer i mitt liv. Jag har två döttrar, Hilda och Lova samt en underbar sambo som heter Ola. Vi bor i fina Jämtland, där vi precis köpt ett hus.

Plötsligt händer det!

Publicerad 2012-01-22 22:00:52 i Allmänt

Tyvärr är det ingen storvinst på en trisslott jag snackar om, men ack en så häftig upplevelse!

Idag var vi och handlade mat. Medan jag och Ola packade upp maten ur kassarna, låg Hilda på en madrass på golvet. Vår annars så pratglada tjej var rätt tyst... Jag kollade på henne, sen kollade jag på Ola. "Har du vänt på henne?" Ola kollade på Hilda. "Näe, det har jag inte." Hilda hade plötligt vänt sig från rygg till mage. Både jag och Ola missade själva vändningen, men Hilda såg himla nöjd ut. =)

         

I fredags var vi till min mormor och hälsade på. Härligt att se henne så pigg och ännu piggare blir den snart 89 åriga tanten av att träffa lilla Hilda. Folk blir tokiga då de träffar småbarn, men mormor tar nog priset. =)

         

Helgen har varit riktigt mysig! Det är så härligt att få vara tillsammans, hela familjen! =)

Kommentarer

Postat av: Ma

Publicerad 2012-01-26 07:19:41

Duktig tjej! Sååå söt! Klart man blir piggare av att träffa Hilda. Hon är en riktig vitaminkick! Kram på er!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Erika

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela